L'IMPULS DE LA LECTURA

  • Inici
  • FORMACIÓ LIC
    • PRÈVIA
    • CONTÍNUA
  • MARC TEÒRIC
  • SABER LLEGIR
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ
  • LLEGIR PER APRENDRE
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ
  • EL GUST PER LA LECTURA
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ

dimarts, 8 de maig de 2012

D'aplicació directa a l'aula: Activitats de Primària

Algunes acitivitats de Competència Lectora:


Cicle Inicial:


http://es.calameo.com/read/00009984926b3c1fdd50e


http://es.calameo.com/read/0000998499951715d0742


http://es.calameo.com/read/0000998496d27353d9b4c


http://es.calameo.com/read/00014347098cb5b20be75


http://es.calameo.com/read/0001434709dd6c5f52eb7


http://es.calameo.com/read/000143470ca5b4c121336 (consciència fonològica)


http://es.calameo.com/read/000143470af6b89c763c8  (consciència fonològica)


Cicle mitjà:


http://www.juntadeandalucia.es/averroes/loreto/lectura/portada2.html (comprensió literal) (suport TIC)


http://es.calameo.com/read/0000998498dd1d69c3bea


http://es.calameo.com/read/00022287816631db1acc1


Cicle Superior:


http://es.calameo.com/read/000222878de28a414ccdd

http://es.calameo.com/read/000099849dc766f9842fe
Etiquetes de comentaris: activitats, d'Internet a l'aula

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)
Si penseu que un document dels que hem incorporat al bloc no ha de ser-hi, escriviu-nos e-mail

ETIQUETES

activitats (45) autoavaluació (10) avaluació (41) comprensió crítica o reflexiva (23) documents (46) estratègies (43) formació (27) formacio_previa (2) francina martí (3) habilitats de pensament (6) humor/lectura (18) Isabel Solé (2) metacognició (22) presentacions (47) ressenya bibliogràfica (10) rúbriques (3) saber_llegir (28) salavert (5) tac (1) teoria (31) videos (11) web (9)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (16)
    • ►  03/31 - 04/07 (5)
    • ►  02/17 - 02/24 (5)
    • ►  01/27 - 02/03 (6)
  • ▼  2012 (69)
    • ►  12/16 - 12/23 (3)
    • ►  12/09 - 12/16 (7)
    • ►  11/18 - 11/25 (6)
    • ►  11/04 - 11/11 (1)
    • ►  09/23 - 09/30 (6)
    • ►  05/20 - 05/27 (6)
    • ▼  05/06 - 05/13 (6)
      • Humor i Lectura. Forges i els llibres
      • La comprensió lectora: Qüestió de la classe de lle...
      • D'aplicació directa a l'aula: Activitats de Primària
      • Conferències IMPULS DE LA LECTURA 11-12.
      • Prova de Competències bàsiques. Sisè de Primària. ...
      • Conferència: Estimular la lectura, millorar la com...
    • ►  04/22 - 04/29 (6)
    • ►  04/08 - 04/15 (6)
    • ►  03/18 - 03/25 (6)
    • ►  03/11 - 03/18 (2)
    • ►  03/04 - 03/11 (5)
    • ►  02/26 - 03/04 (2)
    • ►  02/19 - 02/26 (3)
    • ►  01/29 - 02/05 (1)
    • ►  01/15 - 01/22 (1)
    • ►  01/08 - 01/15 (1)
    • ►  01/01 - 01/08 (1)
  • ►  2011 (53)
    • ►  12/25 - 01/01 (2)
    • ►  12/04 - 12/11 (1)
    • ►  11/27 - 12/04 (4)
    • ►  11/20 - 11/27 (8)
    • ►  11/13 - 11/20 (10)
    • ►  11/06 - 11/13 (27)
    • ►  10/30 - 11/06 (1)

L'IMPULS DE LA LECTURA

Serveis Territorials Ensenyament Baix Llobregat
Sant Feliu de Llobregat, Baix Llobregat- Catalunya, Spain
Coordinador territorial LIC al Baix Llobregat. Treball realitzat per reunir material de desenvolupament de l'Impuls de la Lectura del Departament d'Ensenyament 2011-2014.
Visualitza el meu perfil complet

Tradueix/traduce/ translate

Cercar en aquest blog

FRASES SOBRE LLENGUA

F5= una altra frase

Notícies de COMPETÈNCIA LECTORA a SCOOP.IT

SCOOP.IT: competència lectora

Segueix aquest bloc:

Per tenir en compte:

  • Taller d'Escriptura INS Salvador Dalí
  • Impuls LECTURA. Catalunya Central.
  • XTEC.Impuls Lectura
  • La màgia de llegir i escriure
  • Recursos diversos Llengua
  • Didàctica
  • Aprendre textos. Equip Ana Teberosky
  • Materiales para la mejora de la CL. Gobierno de Navarra
  • SGFP. BANC RECURSOS LLENGUA
  • Currículum i Organització. Departament d'Ensenyament
  • LEER.ES
  • Darle a la lengua. Felipe Zayas
  • Cómo enseñar estrategias de comprensión en Secundaria

Eines Digitals per treballar la LECTURA I ESCRIPTURA.

  • Storyjump. Contes senzills
  • Zooburst. Contes en 3D
  • PREZZI. Més que una presentació
  • BATALUGU. Contes senzills
  • GLOGSTER. Murals i pòsters.

RECULLS D'EINES TIC PER AFAVORIR LA CL

  • Exercicis, qüestionaris, mapes conceptuals i mentals, contes...
  • Crear còmics, contes i llibres on-line

Per què aquest bloc??

El Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu de lluitar contra el fracàs escolar, reforçarà el domini de la lectura a través de l’Impuls de la Lectura en totes les àrees i matèries com a eina d’aprenentatge. L'Impuls de la Lectura que està elaborant Ensenyament tindrà 3 eixos principals:
L’aprenentatge de la lectura, on es desenvoluparà la capacitat de llegir, comprendre i analitzar textos. L’objectiu és analitzar la forma d’ensenyar a llegir i amb quins materials es fa.
L’ús de la lectura per l’aprenentatge: un cop assolida la lectura, desenvolupar la capacitat d’usar-la com a eina d’accés a la informació, la descoberta i l’ampliació de coneixements,
L’hàbit lector: desenvolupar l’hàbit de llegir i desvetllar els gustos personals per gaudir de la lectura.
Aquest pla es desenvoluparà fins el 2014 i es concretarà a cada servei territorial amb una actuació per 45 àrees geogràfiques en 4 nivells d’actuació:
Centres de referència. Els centres amb alguna pràctica interessant actuaran com a centres de referència i aplicaran un Pla de lectura.
Centres prioritzats per a l’Impuls de la Lectura. Cada curs es seleccionaran centres per àrea geogràfica amb potencial de resultats de millora en llengua en els quals es desenvoluparà una acció d’assessorament i formació. Centres amb intenció d’elaborar un Pla de Lectura Centres d’implementació progressiva d’actuacions d’impuls de la lectura. Centres ordinaris que rebran actuacions generals de suport per incorporar, de manera progressiva, actuacions concretes per tal de millorar la competència lectora del seu alumnat.
Imatges del tema creades per luoman. Amb la tecnologia de Blogger.