L'IMPULS DE LA LECTURA

  • Inici
  • FORMACIÓ LIC
    • PRÈVIA
    • CONTÍNUA
  • MARC TEÒRIC
  • SABER LLEGIR
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ
  • LLEGIR PER APRENDRE
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ
  • EL GUST PER LA LECTURA
    • EINES D'INTERVENCIÓ A L'AULA
    • EINES PER A L'AVALUACIÓ

dimecres, 21 de març del 2012

Humor , lectura....i Barça!!

0 comentaris
Etiquetes de comentaris: humor/lectura

El dossier d'aprenentatge. Xavier Rosell

Dossier Aprenentatge

0 comentaris
Etiquetes de comentaris: formació, portafoli, presentacions

Portafoli: projectes d'altres països.


0 comentaris
Etiquetes de comentaris: portafoli, presentacions

PORTAFOLI. PORTAFOLI DIGITAL. Núria Alart


Eportafoli tarragona

Una eina interessant per treballar amb l'alumnat.


Altres links de la Núria Alart:


Portafoli, portafoli digital, exemple de portafoli.


Portafoli. Carpeta docent. Carpeta d'aprenentatge


Una possible plantilla de portafoli


Rúbriques i portafolis wq

0 comentaris
Etiquetes de comentaris: formació, portafoli, presentacions

Exemples de rúbriques. Generadors de rúbriques.

Com fer una rúbrica. Carme Barba


Tipus de rúbriques. Carme Barba



Un banc de rúbriques  molt complet d'Infantil a Batxillerat i Internivells.


Molts exemples ja preparats per posar en pràctica.


Més exemples útils i d'aplicació directa i immediata.
0 comentaris
Etiquetes de comentaris: autoavaluació, avaluació, rúbriques

Rubriques. Avaluació de Rúbriques

Rúbriques

Avaluació rúbriques  
0 comentaris
Etiquetes de comentaris: autoavaluació, avaluació, formació, rúbriques
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)
89758
Si penseu que un document dels que hem incorporat al bloc no ha de ser-hi, escriviu-nos e-mail

ETIQUETES

Isabel Solé (2) activitats (45) autoavaluació (10) avaluació (41) comprensió crítica o reflexiva (23) documents (46) estratègies (43) formacio_previa (2) formació (27) francina martí (3) habilitats de pensament (6) humor/lectura (18) metacognició (22) presentacions (47) ressenya bibliogràfica (10) rúbriques (3) saber_llegir (28) salavert (5) tac (1) teoria (31) videos (11) web (9)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (16)
    • ►  03/31 - 04/07 (5)
    • ►  02/17 - 02/24 (5)
    • ►  01/27 - 02/03 (6)
  • ▼  2012 (69)
    • ►  12/16 - 12/23 (3)
    • ►  12/09 - 12/16 (7)
    • ►  11/18 - 11/25 (6)
    • ►  11/04 - 11/11 (1)
    • ►  09/23 - 09/30 (6)
    • ►  05/20 - 05/27 (6)
    • ►  05/06 - 05/13 (6)
    • ►  04/22 - 04/29 (6)
    • ►  04/08 - 04/15 (6)
    • ▼  03/18 - 03/25 (6)
      • Humor , lectura....i Barça!!
      • El dossier d'aprenentatge. Xavier Rosell
      • Portafoli: projectes d'altres països.
      • PORTAFOLI. PORTAFOLI DIGITAL. Núria Alart
      • Exemples de rúbriques. Generadors de rúbriques.
      • Rubriques. Avaluació de Rúbriques
    • ►  03/11 - 03/18 (2)
    • ►  03/04 - 03/11 (5)
    • ►  02/26 - 03/04 (2)
    • ►  02/19 - 02/26 (3)
    • ►  01/29 - 02/05 (1)
    • ►  01/15 - 01/22 (1)
    • ►  01/08 - 01/15 (1)
    • ►  01/01 - 01/08 (1)
  • ►  2011 (53)
    • ►  12/25 - 01/01 (2)
    • ►  12/04 - 12/11 (1)
    • ►  11/27 - 12/04 (4)
    • ►  11/20 - 11/27 (8)
    • ►  11/13 - 11/20 (10)
    • ►  11/06 - 11/13 (27)
    • ►  10/30 - 11/06 (1)

L'IMPULS DE LA LECTURA

Serveis Territorials Ensenyament Baix Llobregat
Sant Feliu de Llobregat, Baix Llobregat- Catalunya, Spain
Coordinador territorial LIC al Baix Llobregat. Treball realitzat per reunir material de desenvolupament de l'Impuls de la Lectura del Departament d'Ensenyament 2011-2014.
Visualitza el meu perfil complet

Tradueix/traduce/ translate

Cercar en aquest blog

FRASES SOBRE LLENGUA

F5= una altra frase
Podem pensar en la lectura com composta de quatre cicles: un cicle óptic, que va cap a un cicle perceptual, d'allà a un cicle gramatical, i acaba finalment amb un cicle de significat. A mida que la lectura progressa una altra sèrie de cicles segueix, i després una altra i una altra. Kenneth Goodman

Notícies de COMPETÈNCIA LECTORA a SCOOP.IT

SCOOP.IT: competència lectora

Segueix aquest bloc:

Per tenir en compte:

  • Taller d'Escriptura INS Salvador Dalí
  • Impuls LECTURA. Catalunya Central.
  • XTEC.Impuls Lectura
  • La màgia de llegir i escriure
  • Recursos diversos Llengua
  • Didàctica
  • Aprendre textos. Equip Ana Teberosky
  • Materiales para la mejora de la CL. Gobierno de Navarra
  • SGFP. BANC RECURSOS LLENGUA
  • Currículum i Organització. Departament d'Ensenyament
  • LEER.ES
  • Darle a la lengua. Felipe Zayas
  • Cómo enseñar estrategias de comprensión en Secundaria

Eines Digitals per treballar la LECTURA I ESCRIPTURA.

  • Storyjump. Contes senzills
  • Zooburst. Contes en 3D
  • PREZZI. Més que una presentació
  • BATALUGU. Contes senzills
  • GLOGSTER. Murals i pòsters.

RECULLS D'EINES TIC PER AFAVORIR LA CL

  • Exercicis, qüestionaris, mapes conceptuals i mentals, contes...
  • Crear còmics, contes i llibres on-line

Per què aquest bloc??

El Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu de lluitar contra el fracàs escolar, reforçarà el domini de la lectura a través de l’Impuls de la Lectura en totes les àrees i matèries com a eina d’aprenentatge. L'Impuls de la Lectura que està elaborant Ensenyament tindrà 3 eixos principals:
L’aprenentatge de la lectura, on es desenvoluparà la capacitat de llegir, comprendre i analitzar textos. L’objectiu és analitzar la forma d’ensenyar a llegir i amb quins materials es fa.
L’ús de la lectura per l’aprenentatge: un cop assolida la lectura, desenvolupar la capacitat d’usar-la com a eina d’accés a la informació, la descoberta i l’ampliació de coneixements,
L’hàbit lector: desenvolupar l’hàbit de llegir i desvetllar els gustos personals per gaudir de la lectura.
Aquest pla es desenvoluparà fins el 2014 i es concretarà a cada servei territorial amb una actuació per 45 àrees geogràfiques en 4 nivells d’actuació:
Centres de referència. Els centres amb alguna pràctica interessant actuaran com a centres de referència i aplicaran un Pla de lectura.
Centres prioritzats per a l’Impuls de la Lectura. Cada curs es seleccionaran centres per àrea geogràfica amb potencial de resultats de millora en llengua en els quals es desenvoluparà una acció d’assessorament i formació. Centres amb intenció d’elaborar un Pla de Lectura Centres d’implementació progressiva d’actuacions d’impuls de la lectura. Centres ordinaris que rebran actuacions generals de suport per incorporar, de manera progressiva, actuacions concretes per tal de millorar la competència lectora del seu alumnat.
Imatges del tema creades per luoman. Amb la tecnologia de Blogger.