divendres, 25 de maig del 2012

Leer y escribir para un aprendizaje significativo y reflexivo. Alicia Ruiz González


En aquest document descobrireu temes que hem parlat en les nostres sessión de formació. Pot resultar útil per treballar amb els centres.Leer y escribir para un aprendizaje significativo y

Avaluar per aprendre a aprendre amb l'ajuda del portafolis avaluatiu







Algunes idees sobre el portafolis, amb un video al respecte.Si esteu treballant aquest tema en un centre, us pot resultar molt útil.
Feu clic aquí

Activitats. Consciència fonològica. Sistematització de la llengua oral al Parvulari i Cicle Inicial

Us presentem un document molt interessant, que treballa la part de sistematizació de la Llengua Oral a Parvulari i Cicle Inicial, a partir del treball de l'Enriqueta Garriga i Ferriol.


És un treball que hem trobat als SE del Baix Llobregat-6, Sant Vicenç dels Horts.
No us perdeu la part que parla d'activitats per treballar la consciència fonològica. Molt útil si esteu treballant en edats primerenques.


http://www.reporteducacio.cat/archives/2724


Gobierno de Cantabria.

El Govern de Cantàbria ha organitzat els exemples de preguntes de proves PISA d'una manera molt útil. Us les passem per si us poden ser d'utilitat.

http://www.educantabria.es/evaluacion_educativa/evaluaciones-internacionales/competencia-lectora

http://www.educantabria.es/evaluacion_educativa/evaluaciones-internacionales/competencia-matematica

http://www.educantabria.es/evaluacion_educativa/evaluaciones-internacionales/competencia-cientifica

Integración de la Lectura en las diversas Áreas del Currículum

Aspectos de la competencia lectora PISA. Qué sabe y qué sabe hacer un lector competente