dilluns, 14 de novembre del 2011

Document: "Cómo diseñar actividades de comprensión lectora"

Un document molt ampli, amb propostes molt pràctiques. Mirar, sobretot, capítols 3 i 4, i la gran proposta d'activitats


Video: Comprensió Lectora. Artur Noguerol, Roser Colomé, Carme Balaguer

Aprendre a comprendre. Comprensió Lectora. 

Els ponents de la taula, el professor Artur Noguerol de la UAB, la neuropsicòloga Roser Colomé de la UTAE (Hospital de Sant Joan de Déu) i la professora Carme Balaguer de la UIC, aporten tres perspectives diferencials però complementàries sobre les competències lectores i la seva relació amb els àmbits de la comunicació, els trastorns de l’aprenentatge i el foment de la lectura comprensiva en l’àmbit escolar (Més informació a Edu21)



Avaluació: escala de comprensió lectora. Un model

humor i lectura


Avaluació: "El aprendizaje a través de la evaluació formativa de las tareas".